دانلود فارسی نویس IPT5

دریچه ای به سوی آموزش تدوین حرفه ای-متحرک سازی و فیلمبرداری

دانلود فارسی نویس IPT5

بيشتر برنامه‌هاى طراحى نوشتن به زبان فارسى-عربى را پشتيبانى نمى‌كنند، تعدادى از آنها هم كه به تازگى اين امكان را به برنامه‌هاى خود اضافه كرده‌اند، فقط برروى ويندوزهاى عربى (يا فارسى شده) قابل استفاده هستند.
IPT ابزارى است كه به شما كمك مى‌كند تا در برنامه‌هايى كه امكان فارسى نويسى ندارند و يا اگر در ويندوز غير فارسى از آنها استفاده مى‌كنيد،‌ بتوانيد فارسى بنويسيد.
از جمله برنامه‌هايى كه امكان استفاده از زبان‌هاى راست به چپ مانند عربى و فارسى را ندارند مى‌توان Director، AutoCad، 3D Studio Max، Freehand و CorelDrawنگارش‌هاى ۸ و قديمى تر را نام برد. همچنين برنامه‌هايى كه فقط در ويندوز فارسى امكان فارسى نويسى خواهند داشت مى‌توان PhotoShop ME نگارش ۴ و يا جديدتر و CorelDraw نگارش ۹ و يا جديدتر را نام برد.
از ويژگى‌هاى IPT مى‌توان به موردهاى زير اشاره كرد:
IPT به شما اجازه مى‌دهد با امكان Copy/Paste (كپى/فراخوانى) متنى را كه با IPT (يا برنامه‌هاى مشابه) در برنامه‌اى نوشته‌ايد، به پنجره‌ى IPT منتقل كرده و ويرايش و يا اصلاح كرده و دوباره به برنامه‌ى مورد نظر خود منتقل كنيد.
همچنين با استفاده از امكان پيش‌نمايش (Preview) مى‌توانيد در پنجره‌ى IPT پيش‌نمايشى از متن نوشته شده را با قلم، اندازه و جلوه‌ى دلخواه خود، قبل از انتقال به برنامه مقصد مشاهده كنيد و حتى اگر برنامه‌ى مقصد توانايى كافى داشته باشد اين انتخاب‌ها را به برنامه‌ى مقصد منتقل كنيد. اين موضوع موجب مى‌شود تا در تصميم‌گيرى و انجام كار يك قدم جلو باشيد.
به قلم‌هاى IPT تعداد قابل توجهى افزوده شده و در مجموع در اين نگارش حدود ۶۰ نوع قلم متفاوت در اختيار خواهيد داشت، كه با حساب جلوه‌هاى Bold و Italic در مجموع نزديك به ۱۰۰ پرونده‌ى قلم براى استفاده موجود است. همچنين از طريق اينترنت نيز قلم‌هاى جديدى را در اختيارتان قرار خواهيم داد.
با استفاده از روش تايپ مستقيم مى‌توانيد بدون استفاده از روش كپى/فراخوانى (Copy/Paste‎) در برنامه‌ى دلخواه خود به طور مستقيم و بسيار هوشمند، كه حتماً شما را متعجب خواهد كرد، فارسى تايپ كنيد.
برای دانلود بر روی لینک زیر کلیک کنید:

واقعا اگه این نرم افزار رو نداشتم خیلی دستم بسته می شد برای میکس و فارسی نویسی.با برنامه های زیادی من کار کردم که اکثرا هیچ کودمشون زبان فارسی رو نمی شناختن واز هر فونتی که نصب میکردم بازم فارسی نمی تونستم بنویسم.IPT5 یک نرم افزار فونت زنده هست به طوری که برنامه ای که مایل به فارسی نوشتن آن هستیم,رو به نوعی گول میزنه وتنظیمات پیش فرض برنامه رو بهم میزنه مثلا در برنامه (ویدئو استودیو9)ما بخواهیم یک زیر نویس فارسی بنویسیم حروف فارسی نوشته میشه اما با فاصله وبی معنی یا به عنوان مثال اکثر برنامه های فلشی که من باهاشون کار کردم اصلا فونت فارسی رو نشون نمیدن...ولی این نرم افزار فونت ها رو نشون میده ...IPT5 به رم 512 نیاز داره و با256 هم کار میکنه ولی اگه نرم افزار سنگینی اجرا شده باشه/فونتهای این نرم افزار به صورت درهم ریخته و کم کم قفل میکنه.IPT5ساخت شرکت بزرگ (برنا رایانه)این نرم افزار علا رقم سادگی/ کارایی جسورانه ای رو داره و این نسخه به صورت (آزمایشی)کار میکنه که( باید حتما اجرا شه و بعد فعال شه تا ما بتونیم از فونتهای این نرم افزار استفاده کنیم)نا گفته نماند باید فونت مخصوص خودتون روانتخاب کنید.من تموم دست خط(فونت)هامو که دراین وبلاگ استفاده کردم مال همین نرم افزار هست.IPT5 رو به یک صورت میشه فعال همیشگی یا همون ریجستر کرد.که به شماره حساب شرکت برنا رایانه مبلغی پول واریض کنیم....همون اول بعد از نصب صفحه ریجستری به صورت فارسی راهنمایی میکنه.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 36
بازدید کل : 39108
تعداد مطالب : 30
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

بر اساس طرحی از سـامــان علــی نیــا
استوديوسام - گیلان - لاهيجان Copyright © 2008-2013